ابزارهای اضافی برای بدهکاران دارای کسب وکار

۱.ما ارقام حرفه مان و ارقام شخصی مان وحسابهای بانکی هرکدام را بصورت جداگانه ثبت ونگهداری می کنیم.
۲.ماهرساله یک برنامه کسب وکاریک ساله بااهداف تعریف شده وقابل اندازه گیری را هدف گذاری وهدف گیری می کنیم.

۳.ماسوابق مالی را روشن وشفاف،منظم،ودقیق ثبت ونگهداری می کنیم.این سوابق شامل؛حسابهای دریافتنز،حسابهای پرداختنی،موجودی وجود نقد،موجودی کالا،داراییها،بدهی های انباشته میشود وتاریخ همه مالیاتها وموعدپرداخت همه صورتحسابها را درتقویم مان ثبت میکنیم.
۴.مابه خودمان حقوق پرداخت میکنیم ،که شامل مزایا،بیمه پزشکی،تعطیلات،وروزهای بیماری باشد.
۵.مامراقب هستیم که پولهای خرج شده باید درآم ایجاد کن ،وقبل ازاقدام به خرید ،قیمت ها را مقایسه می کنیم.
۶.مادرمورد هزینه سربار وحاشیه سود هرکدام ازمحصولات یاخدماتی که میفروشیم شفافیت مان را حفظ میکنیم.

۷.مابدون تاخیر صورت حسابهایمان را پرداخت میکنیم،وبلافاصله برای مشتریانمان فاکتور مینویسیم.

۸.ماهمه توافق های کسب وکارمان را روی کاغذ می آوریم ،ونامه هاوتوافق نامه های خودمان را مینویسیم.
۹.حواسمان به رقابت هست ،اما نگرانش نیستیم ،ما ازرقبایمان یادمیگیریم وبه اینکه دراین دنیا فراوانی وجود دارد وبرای همیشه ازحدکفایت وجود دارد اعتماد میکنیم.

۱۰.ما ازاشخاص دردسرساز ومشتریانی که پرداخت ضعیفی دارند (مشتریان بدحساب)فاصله میگیریم،واصول رو به شخصیتها دراولویت قرارمی دهیم.

۱۱.ماقبل ازاینکه تعهدایجادکنیم وتصمیمات سخت بگیریم ،ویاقبل ازعملکردهای دشوار وبعدازاینها،بوک اند انجام می دهیم.

۱۲.ماتمایل داریم که عهده دارمسولیت کسب وکارخودمان باشیم .افراد حرفه ایی مانند حسابدارها،وکلا،ومشاورانی که برای ما کارمیکنند،قدرت برترمانیستند.

One thought on “ابزارهای اضافی برای بدهکاران دارای کسب وکار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *